Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

søndag den 25. september 2011

Lidt om mig, en leg;)

Jeg så denne leg Hos Julia... http://thevintagehausfrau.blogspot.com/2011/09/mig-fra-til-z.html?m=1
Og tænkte jeg ville lege med ;o)
Her sammen med Naja.





A. Age: 40 (og ingen krise)
B. Bed size: 180x200 men drømmer om 90 cm mere, når ungerne kommer på besøg.
C. Chore that you hate: Rengøring
D. Dogs: aldrig haft og har ikke behov for at få en.
E. Essential start to your day: et bad.
F. Favorite color: Det er lidt forskelligt, men ejer meget stort tøj.
G. Gold or Silver: Sølv!
H. Height: 157
I. Instruments you play(ed): desværre intet - jo meget lidt trommer.
J. Job title: Skolelærer
K. Kids: Calle fra Jan. 2007 og Naja fra feb. 2009
L. Live: Odense, men oprindelig fra København
M. Mother’s name: Ingeborg
N. Nicknames: Nu - Moar, før - Julledulle, studenterjulle, Krille, Lille Promille ... Kært barn har mange navne ;)
O. Overnight hospital stays: et par gange, blindtarms betændelse, knæoperation og Calles fødsel.
P. Pet peeves: Negative mennesker!
Q. Quote from a movie: "Ho Ho Ho - now I have a machinegun!" Die Hard 1
Eller "Run Forrest, run!" Forrest Gump
R. Right or left handed: Højrehåndet
S. Siblings: 1 storesøster, 2 storebrødre, 1 lillesøster og 1 bonus lillebror.
T. Time you wake up: Generelt ALT for tidligt
U. Underwear: ja!
V. Vegetable you hate: Rosenkål og Porre.
W. What makes you run late: mine børn.
X. X-Rays you’ve had: Mine knæ, håndled og ankler flere gange. (Håndbold i mange mange år).
Y. Yummy food that you make: Uha meget. :)
Z. Zoo animal: Jeg er mest til søløverne og Pingvinerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar