Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

torsdag den 29. september 2011

KB hallen.

Åhhh jeg synes det er sørgeligt, hvilket jo måske er lidt latterligt, for det er jo bare en gammel bygning - men for mig var den proppet med rigtigt mange barndoms og ungdoms minder.
Håndboldtræninger, sved, blod og måske også nogle tåre. En god klassekammerat boede i en lejlighed som hørte til hallen, så når der ikke var nogle som brugte den, kunne vi bare nappe lidt skudtræning.
Julefodbolds turnering...
Koncerter osv osv.

Håber de så nu får midler til at bygge noget andet og mere up to date.
Her the Beatles.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar