Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

lørdag den 17. september 2011

Egehøj Champignon.

I går var jeg på virksomhedsbesøg på Egehøj Champignon. Vi var 40 kvinder som først fik et rigtigt interessant foredrag om virksomheden og senere blev vist rundt. - og hold da op hvor var det spændende. Sikke dog en virksomhed med omtanke. Jeg er godt nok imponeret over hvor meget de gør for miljøet og for sundheden. F.eks, bruger de ingen sprøjtemidler og psv-fri folie.

Vi sluttede af med at få helt fantastisk mad lavet af Kopp's Kokkerier med blandt andet lækre champignon fra Egehøj ;)

Alt i alt en interessant aften i godt selskab, og med en ny viden om Champignon og grunden til at jeg skal spise mange flere end jeg gør nu.

god lørdag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar