Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

torsdag den 15. september 2011

Baby og Børnemessen.

jeg var jo på børne og baby messe i weekenden og hjælpe abeunger.dk.
Det var rigtigt hyggeligt og jeg mødte mange søde mennesker både kunder og andre forhandlere. Blandt andet havde jeg glæden af Baby'n'bags og jeg forelskede mig i deres weekendseng/telt. På messen var også søde Sara fra Sara P, hun havde klart en af de smukkeste stande med alle hendes lækre hjemmelavede sager opsat i regnbuefarver.
Man kan se billeder af hendes stand i Sara Ps forhandlerforum på Slyngebarn.dk

Jeg selv fik hapset en smuk smuk kjole til Naja, som jeg tager billeder af næste gang. Sara havde hæklet de smukkeste veste, - men desværre var der ikke så meget salg i dem, - havde det været et andet sted i landet, så tror jeg bestemt der havde været mere gang i salget...
Men her på Fyn var det gud hjælpe mig kunder som gik hen og talte masker, - for sådan en kunne hun virkeligt godt lave selv!!! Magen til frækhed og manglende respekt for andre menneskers arbejde...!


Når men søde Sara, jeg er sikker på at du nok skal sælge alle dine lækre ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar