Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

søndag den 21. august 2011

Søndags hygge og Angry Birds

I dag stod den på afslapning og hygge med familien.
- og kage syntes ungerne vi skulle have så...





Det blev til 2 Angry birds kager, bagt i forme til fodboldkager, chokoladekage med fondant ovenpå.
Vi har spist lidt ad mosegrisen og fuglen kommer med på arbejde i morgen.
Det må være en god måde at starte en ny uge på!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar