Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

onsdag den 24. august 2011

Man ved man er bag ud når...

Man lige napper Bylines app'en og der er 207 nye indlæg... Når man stadig ikke har svaret på den SMS fra den søde mor i Børnehaven og når man føler sig VILDT på forkant fordi jeg "allerede" i dag fik kopieret alt hvad jeg skal bruge til min undervisning i morgen!!!
Hvor er det lige dagene forsvinder hen????

Nå men jeg er her stadig - et eller andet sted!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar