Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

mandag den 15. august 2011

Så begyndte virkeligheden igen...!

I dag ringede vækkeuret kl 5.45... øv hvor jeg dog hader at skulle tidligt op. Hader hader hader. Så det er godt nok heldigt at jeg er glad for mit arbejde ;)
I dette skoleår er jeg faglærer, i modsætning til sidste år. Det betyder at jeg kun har 3 timer ud af 25 som er fortsætterfag, og derved er der også 4 nye klasser jeg har timer i. Det er spændende at skulle lærer så mange nye elever at kende. Men den første måned er det også med at have tungen lige i munden for hurtigt at lære alle navnene, - jeg plejer at give mig selv 4 uger, så skal navnene være på plads! Men heldigvis går det altid hurtigere ;)

Desværre betyder hverdagen jo også at man skal vende sig til at ungerne er meget i vuggestue/børnehave. I dag for første gang i mange måneder lidt mere end 8 timer, - og det havde især Calle svært ved.


Men heldigvis kan der stadig fjolles mens vi spiser aftensmad ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar