Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

onsdag den 20. juli 2011

Mit overforbrug....

Jeg har et overforbrug, eller rettere jeg har overforbrug!!!!!
Og det har taget helt overhånd i løbet af de sidste par uger, jeg bruger alt alt alt for mange penge... (det går ikke), jeg spiser alt for meget af det usunde, hvilket betyder at jeg kan kysse de 8 kg farvel som jeg havde tabt mig, og starte igen (dog er det "kun" halvdelen som er røget på igen!), og mit overforbrug af Cola er bestemt heller ikke blevet mindre!

SÅ NU må det stoppe igen. Festen er forbi og lige om lidt er ferien slut, jeg skal igang med at forberede mig til næste skoleår... Så I PROMISE, at nu..... Skal det være slut med at æde som et svin og at bruge så mange penge! Colaen får ikke en kold tyrker, men bliver modereret!!!






- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar