Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

tirsdag den 19. juli 2011

I går fik vi besøg, her i sommerhuset, af min mor "strømpefeen". Super skønt, vi har ikke set hende i lidt over en måned, så der var glade børn til at tage i mod hende...

Da vi efter aftensmaden fandt henholdsvis strikketøj (strømper) og hækletøj frem, bliver det pludseligt meget tydeligt hvor meget jeg ligner min mor! Og det skræmmer mig til dels, men gør mig også glad og stolt!
Da jeg blev 40 år lige for et øjeblik siden, holdt nogle gode veninder taler for mig, og mange af de ting de sagde, kunne være sagt om min mor!
Når jeg så ser på Naja, ser på den måde hun tusser rundt, synger om alt hvad hun ser, går oftest lige i hælene på sin storebror, og vil bare gerne kunne alle de ting han kan - ja, så er det jo fuldstændigt som min egen barndom!



Så det tegner jo godt for fremtiden.... Altså hvis bare hun kan komme bedre igennem teenage årene med mindre oprør end jeg gjorde... Jeg er ikke sikker på at Chr vil overleve turen ellers!!!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar