Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

torsdag den 21. juli 2011

Fredag i København

I fredags havde jeg en skøn skøn dag i København. Først en hyggelig morgen med pandekager som min svigerinde havde haft tid og overskud til at kokkerere! Senere tog vi (alle 4) afsted på togtur!!! (vi ville egentligt have været afsted torsdag, men vejret var ikke lige med os... )


For en togtur skal man jo helst på når man er i Kbh og hedder Calle! Så afsted med Kystbanen fra Nivå til Nørreport, videre med metro til lufthavnen og så retur til Kongens Nytorv.
Calle blev meget overrasket over at man kunne se Sommer Sumarum teltet, for "ligger det ikke på Ramasjang øen?"

Vi gik en hurtig tur mod Nørreport igen med stop hos Agnes Cupcakes og Mac D!!!


Fra Nørreport gik det retur til Nivå med Kystbanen.


Kl 15.30 mødtes jeg med min søde veninde Maria for at få lidt mad mm inden vi skulle i Parken ;)

Det blev til skøn sushi og senere et par øl på en god gammel kending Theodors... Inden den stod på









Og sikke en aften det blev! Det var så super fedt, og drengene (kan man egentligt kalde mænd på 40+ det????) var top cool og lige til at spise! (okay blev nok grebet af en stemning).

Vildt surt for alle dem som gik glip af dem lørdag.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar