Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

tirsdag den 14. juni 2011

Hvor bliver tiden dog af?

Jeg forstår det ikke... Jeg når ingenting og alligevel føler jeg at jeg har travlt hele tiden. Jeg siger ja til ting jeg gider og prøver at lade være med at sige ja til ting som jeg ikke rigtigt orker! Men alligevel har jeg bare ikke tid nok! Pinsen har været skøn, besøg af barndomsveninde med afkom og senere mand. Vildt hyggelig måde at bruge lørdag på, senere hygge i Desert klubben! Super skønt. Søndag et par timer på Kertemindehavn og hygge lidt med min svigerinde og ene nevø, den ældste var på havet (optimistjolle) og den mellemste til fodboldstævne i Kalundborg. Igen utroligt hyggeligt. Eftermiddagen og aftenen blev brugt med min søster og hendes familie. I dag har ungerne og jeg været alene hjemme, Chr er til koncert. Dejligt men damn man får også løbet noget rundt med en på 4.5 og en på 2.5!
I morgen står den på arbejde, forberedelse til eksamen, teammøde om aftenen. Onsdag laaaang dag på job, samt nok lift eksamens hjælp til min niece! Torsdag+fredag har jeg min 9. klasse til eksamen, og på et eller andet tidspunkt inden torsdag ville jeg også gerne lige til Kbh og mødes med min veninde som til daglig bor i Holland, men lige er et smut hjemme med hendes 1 måned gamle dreng!!!! Hvornår det skal lykkedes ved jeg ikke!

Det er vist godt jeg snart har ferie!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar