Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

lørdag den 28. maj 2011

Snart færdig.

Nu er der ikke længe igen før jeg kan kalde min hæklede poncho færdig. Det er fedt. Jeg er også startet på en til Naja, for nu vil hun selvfølgelig gerne have en ;)




I aften skal jeg til tøsefest hos en veninde, vi skal alle klædes ud som Superhelte! Billede kommer senere! Det blev en hjemme opfundet superhelt, og jeg mangler stadig et navn!!!




Jeg skal også have en paryk på....






Jeps... Sådan må det blive ;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hej julie
    Jeg har skrevet på din DIY vendekjole for jeg har vist stirret mig blind på opskriften, så jeg håber du kan hjælpe, men du har vist ikke set det?
    glæder mig til at komme i gang
    kh anita

    SvarSlet
  2. Nu har jeg set og svaret dig ;)
    Håber det giver mening.

    vh Julie

    SvarSlet