Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

søndag den 8. maj 2011

Øv ikke igen!


Så skete det igen! Jeg skulle liiiiige putte ungerne her hos min bror, og pludselig vågner man igen - men så er der helt stille i huset og klokken er blevet 00.34.... Ups her havde jeg set frem til at hygge med min bror og svigerinde, og så faldt jeg #%~#%**!!!!! i søvn og havde glemt at sige "kom og hent mig!"


I dag har stået i familiens hyggetegn, med fåreklipperi i Nivå






Og senere til fødselsdag hos min kære onkel i Tårbæk. Og selvom han lige nu bor i "baghuset" = kun i 2 række og ikke som han plejer i første med egen badebro, så er der nu alligevel skønt skønt skønt!

I morgen går turen hjemad igen.
Men først tage vi lige lidt ud og kører i tog, ellers bliver Calle skuffet! Så en tur til Helsingborg og købe is skal der vist til!

Location:Åtoften,Nivå,Danmark

Ingen kommentarer:

Send en kommentar