Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

fredag den 6. maj 2011

Og så blev der ellers lavet cupcakes.....

I går blev de bagt, i dag blev de pyntet - i alt var der lige under 350. Så med lidt held bliver de solgt så klassen kan få et tilskud til deres lejrskole næste år!
Drengene (en specialklasse med 6 drenge med ADHD) havde lavet det meste af pynten og de har også pyntet dem efter smørcremen var kommet på!



























- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine og hvor er det bare amerikansk på den gode måde med sådan en omgang bake sale :-)

    SvarSlet
  2. Hold da op hvore er de flotte;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet