Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

søndag den 8. maj 2011

Mors dag..... Hmmmmm

Morsdag, det er ikke noget som bliver fejret her i huset.... Eller det er i hvert fald ikke noget Chr synes skal fejres.....

- men så er det jo godt at jeg har været hos en af mine dejlige storebrødre i denne weekend ;) for ikke nok med at han selvfølgelig havde købt en bog og Chokolade til hans kone, så havde han lige købt noget chokolade til mig også (og her taler vi ikke bare om en gang merci fra Netto, men Peter Beier Chokolade!), men nej han stoppede ikke der, vores mor som kom og spiste med i går aftes fik lige en stor plante til haven og da hans svigermor kom i dag, ja så var der også en kæmpe plante til hende.
Så man må sige at han forstår at smiger kvinderne ;) Min søde Svigerinde havde også lige købt et "strøglas" (???? Jeg ved ikke lige hvad den hedder) til at putte farvet sukker i til når jeg laver kager ;) den fik hun lige pakket ind med skilt på fra mine unger.

Ellers er dagen blevet brugt på at holde Calle ved selskab på toiletter... Det er ikke sjovt at have dårlig mave, heldigvis klarede han hjemturen uden uheld.

Glædelig Morsdag til alle jer andre også. Om lidt vil jeg sætte mig og nyde min chokolade uden at dele med Chr ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Odense,Danmark

Ingen kommentarer:

Send en kommentar