Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

torsdag den 5. maj 2011

Nu går dagen på held....

og jeg vil lige nå at sige godnat og sov godt til alle, men især til alle dem som skal på Pakhus 16 i weekenden. Jeg glæder mig til at komme et hurtigt smut forbi, og er meget ked af at alt falder oven i hinanden i denne weekend.

så i morgen vil jeg tage på job, pynte 350 cupcakes til salg på skolens årlige løbe/hygge ræs, så vi kan tjene nogle penge til lejrskolen næste år. Derefter vil jeg skynde mig til Pakhus 16,  ræse hjem og pakke noget tøj, tage på skolen, derefter over til veninde og hente mine unger, for at køre til Nivå.... og med lidt held så husker jeg det hele ;)

god weekend til alle når I når der til.

Krammer med håbet om dejligt vejr og mange på havnen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar