Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

torsdag den 5. maj 2011

kvinde aften.... hurra.

I går var jeg til "kvinde aften" og det var helt vildt fedt.

Først gik jeg ud og spise dejlig mad med nogle fantastiske veninder og bagefter var vi til Kvinde aften i Kulturmaskinen i Odense. Sikke en aften, vi fik snakket og i den grad grinet.

Der var et foredrag af Maren Uthaug og hende Syv sætninger der redder dit (familie)liv,  hvis ikke du kender hendes blog så skal du klart læse med her. Jeg tror helt klart at den sætning som gik lige ind hos mig var "SisyFUCKINGfos" "I love it, just loooooove it" Den kommer helt klart til at være en del af mit ordforråd nu ;)
Desværre var der afbud fra Annamette Fuhrmann, men Maren kørte lige en omgang om sexlivet også, og også det gjorde hun rigtigt godt.
Så alt i alt en skøn skøn aften.

tak for i går.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar