Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

torsdag den 14. april 2011

Nye navne til tvillingerne!

Jeg havde jo ellers gættet på at den lille prinsesse skulle have heddet Naja, da det betyder "Storebrors lillesøster" på Grønlandsk, - men Ivalo er bestemt også et smukt navn. Josephine og Vincent jaaaah hvorfor ikke ;) 

Jeg har i dag været til frokosthygge med 2 gode veninder, altid dejligt men alt for sjældent. Når jeg nu alligevel var nede i byen uden børn, ja så gik jeg lige på i Søstrene Grene, og sikke nogle lækre ting jeg gik hjem med, jeg nappede blandt andet noget bomulds garn til ingen penge!

og igen tur i byen uden at stikke hovedet ind hos Tanterne, - og hurra jeg brugte kun 100 kr ;) 

Nu er nedtællingen for alvor gået i gang til Påskeferien, og jeg glæder mig helt vildt.  


Kærligst Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar