Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

mandag den 21. februar 2011

Søndag og mandag

Vi ville have været ude og se delfiner men desværre åbner det først næste weekend. I stedet tog vi i en mindre zoologisk have, og det var fint... Men som Calle sagde "det er godt nok ikke meget plads de dyr har"





Det er sjovt at opleve hvilke ting som kan få hans verden til at gå i "stykker" - f.eks. er det en vildt dårlig bil vi har lejet... "den lugter vildt dårligt" = den er helt ny og vi er de første som har lejet den! Derfor bliver han vildt sur og vil IKKE køre bil.





Heldigvis bor vi stort set på stranden, og her bliver der spillet fodbold, kastet sten i vandet, gravet i sandet og leget på legepladsen.





I morgen skulle det blive omkring de 21-23 grader, så vi tager en dag på stranden, og vi skal ikke køre bil, så måske vi klare den uden de store sammenbrud fra Calles side.






Lidt forkølede er vi alle, lidt pandehule betændelse hos mig men uha det er skønt at være her. "Bare surt at Danmark ikke ligger her!" - Calle 4 år ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar