Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

lørdag den 19. februar 2011

Ferie ferie ferie

Så kom vi afsted, dejligt at være på tur sammen. Klokken er lige nu 22.32 og vi har 2 vågne men trætte børn. Det er vist lidt for spændende at flyve.
Og så er det lige jeg tænker hvorfor er det at Naja "vælger" at der skal laves en bonusble i flyet???? Som jeg vinder at skifte... Bare fordi Chr. skiftede Calles for 2 år siden også i en flyver.... Nå, - men det gik uden at hele toilettet blev smurt ind! Nu glæder vi os til vi er på jorden igen og finder vores udlejningsbil.



Update lørdag; vi overlevede et mindre helvede... Både Naja og Calle "underholdte" flyet på vej ned. Calle på grund af ørerne og Naja fordi hun ikke ville spændes fast. Men ned kom vi og de fik løbet og leget fangeleg i den time og et kvarter vi ventede på at komme igennem køen til udlejningsbilen... Kl ca 03.30 var vi fremme... Nu er vi gået på stranden og Calle for smidt en hel masse sted i vandet, vi har fået hilst på søde Vita og om lidt skal vi vist have vores første is.



Ferie ferie ferie.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar