Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

lørdag den 5. februar 2011

Mange nye krea projekter

Jeg kom lige forbi Tante Grøn i går. Jeg skulle have byttet en af mine wirers til mine fantastiske Knit Pro sæt. Desværre havde de ikke lige den størrelse hjemme som jeg skulle bruge, og kom så lige til at købe lidt andet... - det kan jo ske ;)



 Tænker at begge kan blive til nogle fine vendekjoler til Naja... så er det jo så bare spørgsmålet om hun gider at have dem på ...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar