Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

fredag den 4. februar 2011

Hurra, - jeg har vist fattet det...!

Det er jo ikke længe siden at jeg klappede mig selv på skulderen over at jeg endelig havde lært at hækle... og nu kan jeg så klappe mig selv igen :) Men stor stor hjælp fra Tusindfryd er det nu lykkedes mig at forstå endnu en måde at hækle på...! SÅ nu vil jeg gå i gang med et tæppe projekt.... weeeee!
Hold op hvor er det bare fedt at lære noget nyt.

Ikke det bedste billede taget med min telefon - men her er mit første forsøg



Ingen kommentarer:

Send en kommentar