Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

mandag den 14. februar 2011

Naja 2 år.

Så blev Naja 2 år, og det blev ikke rigtigt den dag vi havde regnet med.
Calle var syg i går og også i dag, Naja er så snot forkølet at vi har brugt en hel kasse kleenex i dag. Så det blev ikke til festivitas i Vuggestuen og heller ikke besøg af nogle af de skønne fætre og kusiner. I stedet blev det en dag med sved på panden for mig, og 2 unger som ikke på noget tidspunkt i dag havde de samme behov. Men der var dog tidspunkter hvor hun var glad og hun fik leget med nogle af sine gaver.

nu sidder jeg så endelig og nyder lidt ro, mens Christian har fået putte tjansen.

2 kommentarer:

  1. Kæmpe stort tillykke med hende den dejlige Naja. Hvor er det trælst at I har brugt dagen med at være syge og sløje, det skal man bare ikke på sin fødselsdag.

    Kæmpe krammer herfra, synes at vi snart må ses, savner både dig og dine unger.

    Kris

    SvarSlet
  2. Tillykke med hende.. og håber på snarligt friske børn igen :)

    SvarSlet