Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

fredag den 18. februar 2011

Lidt familie hygge.

I går var en rigtig god dag, dels kom der mail som kan ændre den nærmeste fremtid - men mere om det senere, og dels kom min søde svigerfar forbi Odense med vores nye bil. Og den var fiiiiin. Selv Calle er kommet sig over sit første hånds indtryk (han så billeder af den på nettet) "Det er en dårlig bil, den har vildt dårlige hjul, - den vil jeg IKKE kører i!" Nu synes han den er fin "- og moar, den har håndtag lige som farfars bil, - de ligner et L!"

I aften står den på ferie, og det glæder vi os alle meget til.
Jeg skal bare lige finde ud af alt det jeg skal strikke og hækle mens vi har ferie ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar