Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

mandag den 17. januar 2011

17. januar, - den mest deprimerende dag???

Jeg har lige hørt i nyhederne at en englænder har regnet ud at den 17. januar skulle være den mest deprimerende dag på året.... Hmmmmmmm

Jeg vil ikke sige at jeg er deprimeret i dag, - men det er da gået op for mig at jeg skal passe på i forhold til stress. Den ligger og lurer, så jeg må se om ikke jeg kan få luften helt ned i lungerne så jeg kommer over det igen.

Så status er at den 17. januar ikke er en deprimerende, men en stressende dag. 

Kærligst Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar