Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

tirsdag den 28. december 2010

Status for 2010.

2010 har været det første år i mange år, hvor der ikke er sket skelsættende begivenheder. For vi har ellers haft meget travlt. Siden september 2005 har jeg mødt Christian, - flyttet til en anden by i en anden landsdel, blevet friet til, - blevet gravid, - blevet gift, - født Calle, skiftet arbejdsplads, - blevet gravid, - født Naja, og købt hus.
Så der er sket meget på 5 år. Nu tager vi den med ro, ungerne bliver større og større og vi kan glæde os over at de er meget glade for hinanden. Calle finder sig i af Naja kommanderer med ham, og hun finder sig i at han ofte bestemmer og finder på. Desuden er de begge meget glade for alle deres fætre og kusiner, dog har drengene i Nivå en meget stor stjerne ved dem begge. Der bliver meget ofte ringet til dem på Skype, hvor de (drengene i Nivå) giver et nummer med sang og guitar :)

2010 er også blevet året hvor kaffeklubben har mødtes så ofte som det kan lade sig gøre, og disse "møder" betyder utroligt meget for mig, - de giver mig energi, glæde og godt humør, og en stor lyst til at gøre noget for andre mennesker. Det er en fornøjelse at være sammen med kvinder som man i den grad kan grine, græde og snakke med.

jeg er så heldig at have mange veninder, både dem som bor tæt (hvilket kan betyder hyggelige frokoster tirsdage hvor jeg har tidligt fri) og dem som bor langt væk, og jeg derfor desværre ser alt for sjældent. Jeg håber jeg får mulighed for at pleje alle mine veninder i det nye år. 

og så får jeg strikket, - og det nyder jeg meget. Her er et lille udkast af et par julegaver. 



Rigtigt godt nytår til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar