Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

søndag den 22. januar 2012

Det bliver ikke til så meget lige nu.

Jeg føler mig ikke specielt kreativ lige nu. Det fylder meget at vi i Odense skal fyre 124 lærere og det kunne jo sådan set lige så godt blive mig som en anden!

Strikke/hækle tøjet ligger stille... På onsdag er det Calles fødselsdagen - han vil have fodboldkager med i BH, den 31.1 har Naja sidste dag i vuggestuen, hun vil have Hallo Kitty Cupcakes med!

Jeg får trænet rigtigt meget, og det hjælper på vægten = på humøret ;)

Jeg prøver at tage det en dag ad gangen!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. det lyder lidt som her.. dvs her er det min mands arbejde den er gal med... de har lige fyret 12 og ingen ved om det bare er begyndelsen.... vi xx så frygtelig meget for de kan vente 1år med at fyre ham.. for så når jeg at blive færdig inden hans lønsikring ryger og vi behøver ikke skulle ud i sælg hus- lej lejlighed osv... hvis vi skulle flytte inden jeg blev færdig.. suk.. vi havde så inderligt ønsket bare 3 år med ro økonomisk.. men det får vi nok ikke..

    SvarSlet