Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

søndag den 4. september 2011

Kage indlæg

Denne uge har stået i kagebagningens tegn...

2 stk kager til Børnehuset Juelsgade's årlige sommerfest, for når man har 2 alt for selvstændige og med deres egne holdninger og meninger børn, så kan 1 fælleskage jo slet slet ikke komme på tale!
Derfor blev det til et R2D2 familie projekt til Calles kage (den laver jeg aldrig igen!!).








Chokoladekage med smørcreme og fondant.


Naja ønskede sig en Prinsessekage i lyserød kjole med lilla blomster og lilla stjerner.




Kagen var en Death by Chocolate med smørcreme og fondant.

Så kom der lige en meget sød kollega som ville høre hvor svært det egentligt var at lave en Angry Bird kage... Så det endte med at jeg bagte (chokolade med hvidchokolade stykker i) smurte med smørcreme, og så brugte vi lige en times tid sammen på at lave dem færdige.




Den havde lige fået et forkert tryk af en plastikkasse!






Sidst men ikke mindst blev det til en hurtig brownie med chokolade frosting og grønt farvet kokos, samt en halv golfbold af hvidchokolade kage med lidt Amaretto og fondant.




Fandt lidt sent ud af at vi rent faktisk skulle til fødselsdag, så gaven blev en kage ;)

Undervejs er det også lige blevet til en ordenlig omgang romkugler af alt overskuds kagen!

Så nu går der lige lidt inden jeg igen bager kage ;)





- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar