Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

mandag den 4. juli 2011

Status

For 10 år siden havde jeg en stor krise på lige netop denne dag. Jeg kunne slet slet ikke overskue at blive 30 år. Måske især fordi der hvor jeg var i mit liv, slet ikke stammede overens med hvor jeg havde troet jeg ville være! Jeg havde altid forestillet mig at når jeg blev 30 ville jeg være færdig med min uddannelse, have min. et barn, en mand og liv "som voksen!" men da jeg vågnede på min 30 års fødselsdag var der kun 1 ting som passede - jeg var nemlig blevet færdig om lærer et par år før, resten - ja det passede ikke, jeg var godt nok lidt kæreste med Søren, men det vidste vi godt begge ikke var rigtigt.....

Nu i dag blev jeg vækket af mine 2 fantastiske børn og min dejlige mand, jeg har et arbejde som giver mig udfordringer, er beriget med mange gode veninder og venner og har et skøn forhold til min familie.
Jeg er faldet rigtigt godt til i min nye by Odense og nyder vores lille dukkehus!

- senere vil jeg ud og ligge lidt i min nye hængekøje! så bliver livet vist ikke meget bedre!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Carl Lunds Vej,Odense,Danmark

1 kommentar:

  1. Kære Julie hvor er det dog velkendt at læse, kender flere, hvor de til deres 30 års (inkl. min egen) absolut ikke var det sted i livet som forventet... Til min 40 års sidste år, var jeg også mere i flow i mit liv .....
    Et forsinket tillykke fra Båring... kram Dorte

    - måske det passer med at 40érne er de nye 30'er?

    SvarSlet