Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

søndag den 10. juli 2011

Respekt til single mødre!

Hver gang jeg når til Søndag i den uge hvor Chr har aften/weekend vagt tænker jeg... "godt jeg ikke er singlemor" Denne weekend har været særlig "hive tænder ud" fordi jeg er blevet ramt af en gang sommer influenza!!! Her har jeg ellers været så glad for at jeg slap i vinter, men øv nu står den på snot, tør hoste, ondt i ørerne og feber! - så er det man mangler en "kones første og anden sygedag". Desværre ikke, så i går hed den fra 8.30-21.00 og i dag 10.30-23!
Men så står den også på ferie fra i morgen, og det bliver dejligt.

Nåh men respekt til jer alene-mødre som er alene hver dag! I fortjener en ordenlig krammer!

Nu ser jeg frem til om 4 timer når de 2 banditter forhåbenligt ligger og sover som de skønne børn de oftest er.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar