Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

torsdag den 14. juli 2011

Ferie ferie ferie

Åhhh ferie er skønt, også selv om det regner! I dag kom vi for alvor i gang med vores fælles ferie og er taget turen til Sjælland, for at besøge min ene bror med familie. "vildt - det tog jo ingen tid at køre herover!" sagde Calle efter at have sovet siden vi kørte på motorvejen i Odense til vi kørte af igen i Nivå!
Fætrene (9, 11 og 13 år) er en del ældre end mine unger (2 og 4 år), men de hygger sig vildt godt sammen. Så alle er glade! Og jeg får mulighed for at hækle lidt på en barnedåbsgave.



- dette er godt nok taget sidst vi var sammen, men det er Naja med en af fætrene Peter!

I morgen står den på togtur!!! Hvor ved vi ikke endnu, men tog skal vi ud og køre ned ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Åtoften,Nivå,Danmark

Ingen kommentarer:

Send en kommentar