Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

søndag den 26. juni 2011

Endelig sommerferie!!!

Uha det har jeg glædet mig til og trængt til!!! Dog skal jeg forberede en helt del inden næste skoleår, men åhhhh jeg skal også slappe af.

Min poncho er blevet færdig og jeg er rigtig glad for den - men billede kvaliteten er ikke god!








Og en lille vest ting til Naja er det også blevet til





Nu skal jeg i gang med mit store bageprojekt så der ikke mangler noget på lørdag når jeg holder min 40 års fødselsdag! Kryds for godt vejr!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar