Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

søndag den 13. marts 2011

Sikke en skøn skøn weekend.

I går var jeg til admin/redaktør møde for slyngebarn, det var super hyggeligt og vi nåede meget. Jeg nød meget at se dem alle igen, og møde Lisa for første gang. Og tænk sig at kunne sidde i en bil og snakke uden at blive forstyrret af børn i 2 x 2 1/2 time med en god veninde... Uha hvilken luksus.

I dag har vi hygget, vi har været ude og lege i det gode vejr, - fik besøg af en anden veninde med søn, fik lavet mad, ryddet op efter mad, smurt madpakker med Chr. puttede børn og bagt en omgang Brownies til et lærermøde i morgen!

Nu vil jeg snart smutte i seng så jeg er frisk til i morgen, og jeg krydser for at jeg ikke holder mig selv eller resten af familien vågen med alt min hosten i nat.

Tak alle jer, som jeg har brugt tid sammen med i denne weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar