Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

søndag den 27. marts 2011

Hov så gik der lige 14 dage.....

Den ene dag tog den anden, og pludselig var der gået 14 dage...
I mellem tiden har vi oplevet lidt af hvert her i vores lille familie.
Naja tog en ordenlig tur ned af trappen, heldigvis var det ikke noget rigtigt alvorligt, "kun" et hak i tuden. - og nu en frygt for at gå ned ad trapper.



Calle der i mod er blevet endnu mere glad for at kravle i træer, især i børnehaven.



I denne weekend har jeg været på håndarbejdsmesse i Middelfart, hvor jeg blandt andet faldt over de skønneste silketørklæde kit hos Vibeke Pope, som jeg glæder mig til at komme i gang med. Desuden var jeg selvfølgelig forbi Tante Grøn og fandt desuden lidt andre lækkerier.

Fredag eftermiddag gik den derefter til Søllerød for ungerne og mig. Vi skulle på besøg hos min storebror og familie. - og som altid var det utroligt hyggeligt. Jeg bliver helt blød om hjertet ved at se hvor meget mine ungerne hygger sig med sine fætre og kusine. - for ikke at tale om Onkel Christian og Mette.


Lørdag skulle jeg på kagekursus hos kagebutikken sammen med min storesøster. - og det var bare super hyggeligt og spændende. Det kan jeg bestemt anbefale og kunne selv godt tænke mig at komme på endnu et kursus der.



Nu er vi hjemme igen, vi er trætte. Men det har været en dejlig dejlig weekend.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar