Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

torsdag den 10. marts 2011

Mine skønne børn.

Jeg har jo uden tvivl de mest fantastiske børn i verden ;)

I går da jeg hentede Calle i Børnehaven, sad han på en skammel mens han kiggede på de store piger som dansede til MGP CD'en... Jeg fik så af vide at der havde han siddet det meste af dagen, kigget på de store piger og sunget med på sangene. Var de gode til at danse? spurgte jeg ham, - "Ja mor, vildt gode, og de er også smukke!" Men det er Eva Marie som bare altid er glad og sød. Hun bliver aldrig sur... - Hende vil jeg gerne lege med!" :)

Naja, min lille pre pre pre pre teenager (eller hvad det nu hedder når man er 2 år), er udvidet sit "STOP!" med et "Gå mor/Calle/farmand, gå med dig, - mig gider ikke dig!" - ja så ved man godt hvad klokken har slået.

I dag har de holdt fridag med deres far, og jeg var godt nok lidt træt af at jeg skulle ud i regnen, mens de bare kunne ligge i sengen og se morgentv...! De har hygget sig, og havde behov for at være lidt sammen alle 3, - de uger hvor Christian dels har weekendvagt og aftenvagt, så er det ikke meget de ser til hinanden, så det var bestemt tiltrængt hos dem alle.
Nu vil jeg finde MGP på den digitale optager til Calle så han kan se det igen igen! Uha det er nogle gode sange...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar