Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

tirsdag den 1. marts 2011

Farvel til de helt små....!

I dag blev der sagt farvel til de helt små børn....! Vores barnevogn er nu kommet videre til en anden, så ikke flere små babyer til os! - Den beslutning var godt nok taget for længe siden, - men derfor er det nu alligevel mærkeligt at køre den af sted. Men det jo latterligt at have den stående og fylde, når Naja ikke bruger den mere, og vi jo også har klapvognen.

Stod det til Christian, så var der meget mere som var kommet videre forlængst! - men jeg er ikke helt klar endnu, - ikke fordi jeg skal have flere babyer, men fordi jeg stadig håber der kommer en lille ny niece eller nevø på et tidspunkt!
  



Kærligst Julie

2 kommentarer:

  1. Nøj, hvor jeg kender det selvom Ella ikke er helt så stor endnu! Jeg har lige afsendt min strækvikle og selvom det glæder mig at en anden lille baby får glæde af den, var det altså lidt vemodigt ;-)

    SvarSlet
  2. samme sted er vi vist her...
    har endeligt fået taget mig sammen til og få solgt ud i dvs slynger,
    slyngevuggen tog laaaang tid og sidde til salg. osv..
    barnevognen venter nok 1 år inden den ryger.. damen ELSKER den :)

    nå men jeg får sikkert andet at tænke på når jeg begynder og læse igen..

    SvarSlet