Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

onsdag den 23. februar 2011

Fodbold, fodbold og is

De er nu søde de små banditter ... De ligner engle især når de sover ;)




Jeg bliver gang på gang så positivt overrasket over hvor god en far Christian er, f.eks har Christian aldrig selv spillet mere fodbold end hvad han SKULLE deltage i, i idrætstimerne i folkeskolen.... men nu har han fået en søn som i den grad elsker at spille fodbold, så de har spillet flere timerne hver dag i sandet, og Calle siger lidt tørt "han er ikke helt dårlig ham farmand!"
Jeg får også spillet lidt, men det bliver ikke til så meget, da er MEGET glad for sin mor lige nu, og helst ville sidde fast med navlestrengen igen...!


I dag var vi på cafe og hilse på Vita, vores skønne danske nabo, som bor her hele året. Hun ville gerne give en is..., og jeg skal love for det var is! Christian ville meget gerne hjælpe med at spise dem!






Vi sluttede dagen af med at køre ind til Benidrom centrum, hvor vi fandt en fed park med hele 3 legepladser! Så bliver det vist ikke meget bedre.



Nu vil vi nyde vores sidste dag i varmen i morgen, inden vi vender snuden hjem igen på fredag... Kan det virkeligt passe at det skal blive snevejr på lørdag? Uhhhhh det er lidt sjovere med de 17 grader det er lige nu kl. 22.17 her!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar