Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

lørdag den 22. januar 2011

Er lidt stolt...!

Jeg har i mange år været hækle "underudviklet" ;) Jeg har bare ikke kunne få det til at blive pænt eller egentligt fattet hvordan andre kunne hækle de fede ting de kunne... Men i aften er det simpelthen lykkedes mig at hækle et armbånd ... hurra hurra (og jeg klapper lige mig selv på skuldrene), med fantastisk hjælp fra Karen Klarbæks Verden: Karen Klarbæks Verden
Det skal dog også lige nævnes at Tina Mama T har været i gang IRL og lære mig det i flere omgange.. Tak!

Jeg mangler lige at sy en knap på, og det er måske ikke så smukt som det kunne blive ... Men det er mit og jeg har selv HÆKLET det.
Billede må komme i morgen, for nu vil jeg smutte i seng, - de 2 små synes jo nok ikke vi skal sove længe i morgen...!  


Kærligst Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar