Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

mandag den 17. februar 2014

Vinterferie.

Vi er taget til Lalandia, - lige som resten af Fyns land, - vi troede, håbede at det værste vinterferie ræs var ovre, - fordi det jo nu er uge 8 og det stort set kun er Fyn og noget af Sjælland som har ferie.
Men nej, der er mange - rigtigt mange!

Men vi nyder nu alligevel at være afsted, selv om Christian og jeg godt kan kigge lidt (misundeligt) på de forældre som sidder og læser avis eller tager en lille lur, fordi deres unger er så store at de ikke skal holdes i hånden hele tiden.

Vi har haft en dejlig jul med hele familien hos min søster, - 24 tror jeg vi var oppe på.

Januar har vi fejret Calles 7 års fødselsdag og nu i februar min mor (som blev 74) og Naja som blev 5 år.


Min mor er her stadig, og det er vi glade for, men nu er det med mavesonde, og "Niv-apperat"til hjælp om natten og ved lur i løbet af dagen. Hendes sprog er stort set væk, - hun har simpelhen ikke nok luft og muskelkraft til at tale. Hun er aktivbruger af sin mini Ipad og hygger med kontakten der.


Ellers så glæder vi os til foråret for alvor indfinder sig på Fyn, så vi kan komme ud på rulleskøjter, cykel og løbehjul.  

1 kommentar: