Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

mandag den 23. juli 2012

Et lille blogindlæg...

Jeg får ikke en gang læst andres blogs lige nu... Alt det her kaos på job siden har berørt mig mere end ventet... Og jeg blev ikke en gang fyret.
Men jeg får dog stadig hæklet og strikket. Det blev til et stort dejligt tæppe som en god veninde fik i 40 års fødselsdags gave. Et mindre til barselsgave, lidt sager til Naja og lidt til mig selv.
Lige nu hækler jeg mønstre...

Bare for sjov... Hvad det bliver ved jeg ikke endnu.. Men sjovt er det.
Kager bliver der også lavet, det sjoveste var kagen til min søde nevø Lukas konfirmation, min svigerinde Mette, min søster og jeg lavede den sammen.
Jeg havde ikke prøvet kræfter med piping-gel før og slet ikke i så store mængder. Lukas blev glad, og jeg så selvfølgelig kun fejlene!!!

Lige nu står den på ferie, desværre har Chr ikke ferie, så ungerne og jeg holder 2 uger sammen.
Vi var bla i Farvergården og se de aller første Lille Nørder Jeppe & Marie, og det var især Naja meget glad for.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar