Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

fredag den 9. december 2011

Ny poncho, denne gang til mig selv!

Jeg faldt over noget super lækkert garn hos Yarnfreak.dk

Det krævede store pinde, så det fik det ;) først strikkede jeg er ribhals, lukkede af, og hæklede så videre (på de største pinde jeg havde) ud i det blå... Jeg måtte pille lidt op, og ved at jeg vil gøre noget anderledes hvis jeg laver en mere, men glad er jeg nu blevet for den.

Her et pic af den, vil prøve at få taget et med den op i morgen.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar