Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

onsdag den 28. december 2011

Det driller mig....!

Altså denne side... jeg har mistet både den ene og den anden gadget på siden, og lige gyldigt hvad jeg gør, så vil de ikke tilbage igen... hvad er det der sker??? øv øv øv...!


Men ellers går det godt. Det har været en god jul og et par dejlige fridage i disse dage, Chr arbejder, men ungerne og jeg holder fri.

I dag havde vi besøg af Strømpefeen, og jeg fik lavet fødselsdagsgaven færdig til niecen.
I morgen står den på hygge med en god veninde og hendes skønne børn.

Jeg får lavet nogle ting, bare ikke vist dem her, dog vil jeg se om ikke jeg kan sætte lidt billeder ind fra telefonen.

godt nytår til alle, pas nu på jer selv og jeres.

knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar