Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

tirsdag den 29. november 2011

Vinderen af min første giveaway blev...

Random.org fik lov at være lykkens gudinde, - der var 26 deltagende alt i alt og vinderen blev lucky nr 9, så når dobbelt indlæg bliver lavet til 1 og mine egne forsvinder så ender vi på at vinderen bliver Bjørnogstoffer.  Tillykke, jeg skal lige bruge en adresse, så smider jeg den afsted med lynets hast.
Håber du bliver glad for den, og tak til alle jer andre som deltog.

2 kommentarer:

  1. Whaaaat hvor heldig kan man lge være - kæmpe jubel, hurra hurra!!!!!!!

    SvarSlet
  2. Erhm - hvordan mon jeg skriver min adresse til dig :) Har ikke lyst til at lægge den her i offentligheden :) Men send mig gerne en mail på liv2200@gmail.com, så sender jeg den fluks - og hvor jeg bare GLÆDER mig til at gå med den smukke poncho, wupwup hurra!

    SvarSlet