Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

lørdag den 26. november 2011

Legetøj og garnindkøb

Da der var kreative dage i Fredericia, faldt jeg over denne - ja hvad hedder den - en garn dimp, som gør livet lettere når man vil vinde garn op. Jeg har ikke nævnt den før, fordi jeg ikke kan huske ham som solgte den.
Men fantastisk er den og i går fil jeg brug for den.
Jeg kom nemlig til at købe noget garn hos Yarnfreak.dk



Og det skulle jo vindes op ;)







Jeg kan huske min mor havde en, og den skulle sættes fast på bordkanten, og var ikke særlig stabil. Denne står bare på bordet og er fantastisk!!!

Jeg bruger selvfølgelig min vendepind, som Rasmus har lavet til mig.



Så nu glæder jeg mig til at se hvad det ender med! Nok noget med en poncho til mig selv og måske et tørklæde!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar