Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

fredag den 5. august 2011

En sur Barbapapa




- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Åtoften,Nivå,Danmark

1 kommentar:

  1. :) haha... det minder mig om at Emma har lavet den øøhh fineste sten til min 19 årige søster... 4 kg kampesten malet sort og rød.. den vil da pryde et hvert kolegieværelse... særligt når det ligger på 4 sal i odense...

    SvarSlet