Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

lørdag den 9. juli 2011

Nu står den på sommerferie...

I går havde Calle og Naja officielt den sidste dag i BH/VG inden sommerferien, - de har godt nok ikke lige været der så meget i denne uge, men nu har de altså rigtigt ferie. På mandag har Christian også ferie i 2 uger, og det bliver dejligt at kunne lave lidt sammen hele familien. Det bliver lidt København til min familien og lidt Skive til Chr. familie, det er så heldigt at min familie har et gammelt sommerhus i Sundsøre ca 20 km fra Skive... Så vi kan være rigtigt meget sammen med Farmor og Farfar uden at crowde dem.


I dag vågnede jeg med ondt i halsen, ondt i ørerne og snot over det hele... hurra for den danske sommer!
Så mega underskudsmoren, vil se at tage sig sammen og se om jeg kan lokke mine unger ud, inden det bliver regnvejr igen.

God sommer dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar