Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

søndag den 24. april 2011

Tanker...

Jeg sidder her, der er helt stille i huset, - jeg er jo alene hjemme, og nyder det. Men glæder mig også til de kommer hjem i morgen. Savner dem, men nyder at have noget tid for mig selv, - helt selv!

Det giver ro til mange ting, nogle til skolen andre til ren fornøjelse for mig ;)

Jeg har blandt andet fået min symaskine op fra kælderen, og den virkede endda ;) Så jeg har fået lavet den taske som jeg havde købt et "kid" til da jeg var på håndarbejdsmesse i Middelfart for snart længe siden. Den er ikke blevet helt som GitteA 's men jeg er godt tilfreds... Der er et par sy fejl, - men det er jo en del af charmen. Billede må vente til når solen kigger frem igen ;)
Jeg har selvfølgelig også stikket lidt og hæklet, fået dejlig mad hos gode venner og nydt det fantastiske vejr.


På mandag håber vi at få besøg at søde Kristina og hendes skønne børn, inden det igen står på hverdagen... og tilbage til skolen hvor jeg måske finder ud af hvad jeg skal undervise i næste skoleår. Fagfordelingen er altid en interessant tid, - dog mere spændende i år end ellers. Men som en klog mand sagde; så er det jo vigtigt for lærerne at huske at de faktisk "bare" skal være glade for de stadig har et fast job, for der er godt nok mange som står uden job næste år....!

Nu er klokken alt alt for mange, men da der ikke er andre hjemme end mig, så kan jeg jo bare sove længe i morgen ... hurra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar