Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

onsdag den 2. februar 2011

Tøserne er alene hjemme...!

Naja og jeg er alene hjemme, og det er dejligt... selv om vi selvfølgelig savner "min Calle og Farmaaaand" som Naja siger.
Men åhh hvor hun nyder at der ikke bliver spillet wii eller at hun kunne bestemme (uden brok) at vi skulle se Bamses julerejse ;)
- og vi har spist livretter til aftensmad... kartofler (mange små kartofler)  og champignon :) Så bliver det vist ikke meget bedre.
Om lidt vil vi gå op og læse et par gode bøger om Barbapapa familien inden vi skal putte... en perfekt afslutning på dagen.


Kærligst Julie

2 kommentarer:

  1. Hej smukke!!
    Lyder som en rigtigt hyggelig aften!!

    Savner jer..

    Knus fra fladlandet

    SvarSlet
  2. Søde Nat, - Uha du er også savnet her. Jeg kom lige til at købe en lille barselsgave til jer i går ;)

    knus

    SvarSlet