Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

tirsdag den 25. januar 2011

Calles fødselsdag.

Det er jo helt vildt som tiden flyver afsted, tænk at der allerede er gået 4 år siden den lille/store dreng kom ud og hilste på.

vi har haft en dejlig dag, hvor de gaver som jeg troede ville tage kegler skuffede.... eller måske bare ikke var det hit som jeg havde troet, men så var det jo heldigt at andre faldt i god smag.

I børnehaven stod den på muffins med blå glasur, og de faldt i god smag. Calle er ikke så god til at være i centrum for alles opmærksomhed, havde mest lyst til at gemme sig lidt, men klarede det hele fint.






hjemme kom farmor, farfar, nogle fætre og en kusine m.m.

en meget hyggelig aften, og 2 trætte børn er nu i seng, og jeg skal se 2. halvleg af håndboldlandskampen mellem Danmark og Sverige ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar