Jeg er en af "Strømpefeen" Ingeborgs døtre, måske du har set min mor gå rundt i verden, mens hun strikker sine strømper (- ja - hun går på gaden og strikker), altid smilende og med tid til at snakke med eventuelle interesserede.
Jeg gør det (i perioder) selv i at filte, sy, hækle, bage kager og selvfølgelig også at strikke, - dog ikke strømper og ikke på gader og stræder ;)
Her vil der komme lidt om livets gang i mit og min families liv.



all rights reserved (c)

lørdag den 4. december 2010

På weekend tur hos Morfar.

I går skulle året sidste omsorgs dag bruges bedst muligt, så kl 12. Kørte Naja, Calle og jeg afsted mod storbyen. Vi havde Maria med og det blev en god tur, dog tog det noget længere end normalt, - mange mennesker kører MEGET langsomt når der falder bare lidt sne.... Men frem kom vi og det var dejligt med en aften med næsten alle af de skøre fætre og kusiner til Calle og Naja. Det er helt fantastisk at se alle de "små" sammen, de hygger sig virkelig sammen. Naja tager bare kegler og "Mårfar" er helt solgt efter hun nu også er blevet så god til at sige navne.


I dag står den på lidt slyngehygge hos en gammel barndomsveninde, mens Calle skal kælke og bage med onkel Christian og tante Mette :)


Sidst men ikke mindst var jeg så heldig at jeg nåede at få en pakke ind af døren inden vi tog afsted....  en super fed kasket fra Kat http://kattekluns.blogspot.com/2010/11/nd-lrer-kold-kvinde.html

Så kan det da kun blive en god weekend. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar